Skip to main content

“Fëmijët e sotëm nuk dinë të luajnë”

Kudo ku diskutohet për fëmijët në ditët e sotme, diskutimi vishet me cilësimin dhe përcaktimin “fëmijët e këtij brezi” apo akoma më keq “ky brezi i sotëm”. Dhe nuk mbetet me kaq, por diskutimi mbi “këtë brezin e sotëm” vazhdon duke u veshur me tone revolte, me tone zhgënjimi, zemërimi, inati dhe madje, me hipokrizinë më të madhe, guxohet t’i veshin bisedës edhe disa tone keqardhjeje. I vendosin vazhdimisht fëmijët në një tabelë qitjeje dhe kush e kush të shënojë më shumë në këtë tabelë. Dikush ankohet se ky brez nuk di të luaj, nuk di të komunikojë, di të përdorë vetëm elektronikën, kërkon vetëm gjëra të shtrenjta, nuk i ndahet telefonit, tabletës apo kompjuterit, nuk i hyn në sy lojë tjetër përveç lojrave online, nuk mëson… dhe ka kaq shumë gjëra që “ky brez” nuk di të bëjë ose ka kaq shumë gjëra të kota dhe të pavlera tek të cilat është fokusuar, saqë diskutimi nuk ka të sosur dhe vazhdon e vazhdon aq sa shpesh herë duket se krahasimi i “fëmijëve dikur” me “fëmijët sot” lëshon një lloj vetëkënaqësie të pashpjegueshme. Të gjithë pjesëtarëve të diskutimit u valëvitet mbi buzë një zemërim fëmijnor i cili shpesh herë duket se prodhon një eufori egoiste. Eufori që shpaloset me një lloj buzëqeshje të habitur; a thua se kanë bërë një zbulim jetik “fëmijët e sotëm nuk dinë të luajnë”.
Dhe në fakt e harrojnë PSE-në…
Është normale që fëmija 2 vjeç do qajë i zemëruar për telefonin e mamit sepse është e para “lodër” që ka parë në duart e saj kur ajo i bënte foto që disa ditshe (duke mos e zënë këtu foton e parë në ditën e lindjes). Është normale që fëmija nuk do luajë më me dhjetra lodrat që ka në shtëpi, sepse ai e di shumë mirë që e qara e radhës do i sjell në shtëpi një lodër të re. Është normale që fëmijët nuk do luajnë më me lodrat që prindrit i kanë blerë sepse ata nuk janë makina që të luajnë vetëm në një cep sa herë ju jeni shumë të zënë me punë apo vini shumë të lodhur nga puna. Është normale që do mbyllen dhe do izolohen në lojrat online, sepse prindrit nuk i lejojnë të luajnë në lagje sepse aty nuk ka park lojrash, nuk ka hapsirë për të luajtur, kalojnë shumë makina dhe se është i pasigurt.
Përpara se të gjykoni “këtë brez që nuk di të luaj”, kujtohuni çfarë i kemi bërë ne të gjithë bashkë këtij brezi. Nga dëshira për t’i mbrojtur nga rreziku që kanoset poshtë pallatit, në lagje, në komunitetin e panjohur, nga lodhja apo streset e punës, i kemi izoluar brenda katër mureve dhe me gojën tonë u kemi thënë “këtu ke gjithëçka të nevojitet”. A e kanë vërtet?
Mos u mjaftoni me analizën apo kritikën që u bëni fëmijëve. Disa prej jush që po e lexoni këtë shkrim, jam e sigurt që po thoni “unë nuk e kam gjykuar kaq keq, unë i di fajet e mia”. Jam e sigurt që i dini, por unë guxoj tju pyes përsëri, çfarë keni bërë më tej?
A keni mundur tja riktheni lirinë fëmijës tuaj? Apo vazhdoni ende të keni frikë nga mikrobet? Papastërtitë në rroba? Shokët dhe shoqet e lagjes? Të panjohurit? Makinat?

Të dashur prindër dhe “ju” që e gjykoni kaq ashpër dhe me kënaqësi “këtë brezin e sotëm”, ne të gjithë së bashku mund t’i mësojmë fëmijët të luajnë.

Comments

  1. Faleminderit për gjithçka Dr.Ellen! Pasi ju kontaktova për të më ndihmuar të ndaloja divorcin me burrin tim, burri im ndaloi së paraqitur dokumentet e divorcit dhe gjërat janë shumë më mirë. Siç thatë, i gjithë procesi i divorcit u anulua, gruaja e keqe që shkaktoi probleme në martesën time la burrin tim dhe tani jemi shumë të lumtur së bashku. Unë e ndaj këtë përvojë jetësore me këdo që po përballet me sfida të ngjashme në marrëdhënien e tyre, martesën apo ndonjë çështje tjetër. , mund të kontaktoni Dr Ellen në WhatsApp +2349074881619
    Ajo është e aftë në magjitë e mëposhtme:
    * magji dashurie
    * magjitë e martesës
    * magjitë e parave
    * magjitë e bukurisë
    * Magjitë e fatit
    * Magjitë e tërheqjes seksuale
    * Magjitë e kurimit të SIDA-s
    * Magjitë e lotarisë
    * Mallkimet heqin menjëherë magjitë
    * Magjitë mbrojtëse
    * Parashikimet e Lotarisë
    * Magjitë me fat
    * Magjia e fertilitetit
    * Unaza e telekinezës 💍
    Email: ellenspellcaster@gmail.com
    Whatsapp +2349074881619

    ReplyDelete

Post a Comment

Popular posts from this blog

Zhvillimi emocional te femijet I. Alikaj & K. Profka

Zhvillimi emocional përbën një fushë të rëndësishme të funksionit dhe zhvillimit fizik dhe konjitiv. Kërkimet e mbledhura për zhvillimin  emocional janë krejt të ndryshme.  Ndryshime të dukshme janë shënuar më vonë në disa fusha kyçe të cilat përfshijnë të kuptuarit e emocioneve, njohja dhe kompetenca e emocioneve dhe strategjitë për të rregulluar emocionet. Aftësia për të interpretuar apo shpjeguar reagimin emocional personal apo të një tjetri është një aftësi themelore për marrëdhëniet interpersonale. Në zhvillimin e hershëm fëmijët bëhen të vetëdijshëm për gjashtë emocionet bazë: i zemëruar, i mërzitur, i frikësuar, i dashuruar dhe i suprizuar, dhe në zhvillimin emocional ndodh një tranzicion në aftësitë e fëmijëve për të identifikuar dhe përcaktuar emocionet e veta dhe ato të të tjerëve. Puna e hershme në zhvillimin emocional nga Harter (1983)  sugjeroi një progresion nga aftësia për të parashikuar një emocion të vetëm, në aftësinë për të parashikuar shumë emocio...

Zhvillimi konjitiv I fëmijëve

Zhvillimi konjitiv mbulon një rend të gjërë funksionesh, një sërë lidhjesh të komplikuara të ndryshme në zhvillimin e trurit që ndodhin gjatë fëmijërisë dhe adoleshencës. Lobi frontal është zona më kritike e trurit e përfshirë në ndryshimet intelektuale dhe konjitive gjatë zhvillimit dhe është pjesa e fundit e trurit e cila maturohet. Periudhat prioritare të rritjes përfshihen në korteksin frontal që nga lindja  në vitin e dytë të jetës dhe në moshën 4-7 vjeç, gjithsesi maturimi nuk është i kompletuar deri në rinin e hershme. Pjesa e konsiderueshme e ndryshimeve në pjesën e trurit që nga lindja përbëhen nga qeliza dhe mjelinizimi i tyre. Mjelinizimi i lidhjeve sinaptike të rëndësishme vazhdon në adoleshencë, ku në të njëjtën kohë ndodh edhe prerja sinaptike ose shkëputja dhe proçesi konjitiv bëhet më efiçent. Këto ndryshime kritike në tru janë të nevojshme dhe me aftësitë konjitive komplekse shfaqen në mes të fëmijërisë dhe në adoleshencën e hershme dhe vazhdojnë në rini. Por ...

PERSPEKTIVA PERSONALE MBI PRESPEKTIVËN PSIKODINAMIKE: PERSPEKTIVA E ZHVILLIMIT “MARRËDHËNIA E FËMIJËS ME OBJEKTIN”

Teoria e marëdhënies me objektin ka lindur nga terapia psikodinamike dhe ka si fokus marrëdhënien që fëmija krijon me objektin e tij më të afërt.  Origjina e marrëdhënies me objektin është që në vitin e parë të jetës dhe mendohet se nëna është objekti më i dashur i fëmijës dhe me të cilin fëmija krijon një marëdhënie shumë të ngushtë. Pikëpamjet sipas psikologëve psikoanalitik për marrëdhënien me objektin             Sipas Frojdit : Objekti i parë më i rëndësishëm është gjiri i nënës ku fëmija fillon të ndjejë dashurinë dhe ngrohtësinë e nënës. Kjo ndihmon edhe në atashimin e fëmijës. Sipas tij marrëdhënia që fëmija krijon me gjirin e nënës mund të nxisë edhe ankthin që do të thotë se nëse fëmija përjeton ankth gjatë ushyerjes me gji, ose nëse nuk ushqehet kur ai ka nevojë, më vonë në jetë ai mund të përjetojë ankth.  Marrëdhënia fillestare që krijon fëmija me objektin (nëna)  që në vitin e parë të jetës ndi...